Какви са начините дадена фирма да стане лидер на пазара във време на криза, когато останалите загиват? Възможно ли е това да се случи с такива, които все още нямат парите за това? Универсалнен начин има или поне така твърди Джил Хелман, световен експерт в областта на иновациите. Според нея начинът е от време на време да ви хрумва идея, за която другите са останали слепи до момента.
Какви са начините дадена фирма да стане лидер на пазара във време на криза, когато останалите загиват? Възможно ли е това да се случи с такива, които все още нямат парите за това? Универсалнен начин има или поне така твърди Джил Хелман, световен експерт в областта на иновациите. Според нея начинът е от време на време да ви хрумва идея, за която другите са останали слепи до момента.
Хрумнат ли ви щури идеи, трябва веднага да попречите на конкуренцията да се добере до тях, каза още Джил Хелман. А за да ви идват идеи, трябва да знаете чуждите наизуст.
Джил Хелман, Главен иноватор към Мрежата за иновации: "Всички майстори на шаха много добре знаят схемите на игра. Това става с опита. За да станете един от лидерите в бизнеса обаче, трябва да знаете 2 или дори 5 пъти повече от другите. А още по-добре, ако винаги ви хрумват шури идеи. По този начин 100-те от най-развитите фирми в света са стигнали до водещите места в световната класация.”
Още съвети - настъпвайте като хищник едновременно на два фронта. Ето друг важен момент - ако съседната фирма уволнява хора, приберете част от изоставените. Това е сигурен и лесен начин да напредвате.
Излъчено в "По света и у нас".
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Патриарх Даниил в Истанбул: И в днешното време на разделение може и трябва да има единство – в истината, във вярата и в любовта
Интензивна дипломация: Ще има ли пробив в разговорите за мир в Украйна