ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Рекламният пазар в България за миналата година възлиза на 390 млн. лева

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:23 мин.
У нас

Общият рекламен пазар в България за миналата година възлиза на 390 млн. лева. Очакванията са същият обем да се запази и през тази година или в най-лошия случай да има спад от 8-10 процента. Тенденциите на рекламния пазар бяха отчетени на форум за рекламата.

рекламният пазар българия миналата година възлиза 390 млн лева

Общият рекламен пазар в България за миналата година възлиза на 390 млн. лева. Очакванията са същият обем да се запази и през тази година или в най-лошия случай да има спад от 8-10 процента. Тенденциите на рекламния пазар бяха отчетени на форум за рекламата.

Около 60% от общия рекламен пазар продължават да са концентрирани в националните телевизии. Причина за това е и кризата, в условията на която рекламодателите предпочитат изпитани методи на рекламиране.

Запазва се в общи линии и разпределението на пазарните сегменти между различните видове медии, при телевизиите, вестниците и външната реклама има лек спад, а при радиата и интернет рекламата - лек ръст. Данните са на медиаагенция „Пиеро 97".

Излъчено в "По света и у нас".

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?