На фона на 30-процентния спад в туристическите пътувания на българите, Министерството на икономиката, енергетиката и туризма стартира информационна кампания, чиято цел е да насърчи вътрешния туризъм.
На фона на 30-процентния спад в туристическите пътувания на българите, Министерството на икономиката, енергетиката и туризма стартира информационна кампания, чиято цел е да насърчи вътрешния туризъм.
Сегашната икономическа криза е шанс българите да преоткрият България, смятат експертите. Такава среща събра хотелиери, туроператори, представители на общини и неправителствени организации в Пампорово.
Как да привлечем българските туристи беше основната тема, която разискваха участниците в срещата. Представен беше и специално подготвен Наръчник, който отразява основните тенденции в развитието на вътрешния туристически пазар.
Факт е, че през последните години българите повече са пътували в чужбина, отколкото в собствената си страна. Според експертите липсата на информация е само една от причините.
Ива Якимова - МИЕТ: Българинът остава с впечатление, че за цената, която плаща, той не получава съответното обслужване в дадения туристически обект и затова предпочита да отиде в чужбина.
За да си върнат доверието на българските туристи, експертите съветват хотелиерите и туроператорите не само да подобрят качеството, но и да открият своята ниша, да предлагат продукт, който отговаря на очакванията на гостите. И да не забравят, че българинът е най-добрият турист в България.
Коледно ретро пътешествие в София: От днес тръгва безплатният "Коледен автобус"