Очакват се сравнително добри приходи от зимния туризъм у нас въпреки кризата - съобщиха днес от Държавната агенция по туризъм. За да привлече повече туристи, агенцията раздава 6000 безплатни лифт-карти за най-големите ни курорти - Банско, Боровец и Пампорово.
Очакват се сравнително добри приходи от зимния туризъм у нас въпреки кризата - съобщиха днес от Държавната агенция по туризъм. За да привлече повече туристи, агенцията раздава 6000 безплатни лифт-карти за най-големите ни курорти - Банско, Боровец и Пампорово.
Безплатните лифт-карти са за туристи от Великобритания, Русия, както и за българите, които ще почиват в най-популяртните ни курорти. Картите са в пакет със седемдневна почивка за чужденци и с шестдневна - за българи. На въпрос защо рекламната кампания е насочена преди всичко към руските и английските туристи, от Държавната агенция отговориха:
Анелия Крушкова - Председател на Държавната агенция по туризъм: "Наистина Русия и Англия са двете страни, които дават основния процент туристи за България."
Общата стойност на кампанията за лифт-картите е около 1 млн. лева. Хотелиерите плащат 30 на сто от стойността им, а останалото се покрива от държавата. Иначе като цяло чужденците, посетили страната ни през 2008-ма, са с 10 процента повече в сравнение с 2007-ма. Заради икономическата криза проблемен за бранша се очаква да бъде летният сезон. Факт са забавените записвания на туристи и през април - май хотелиерите могат да изпитат недостиг от "свежи" пари. Според Анелия Крушкова голям проблем е, че все още значителна част от руските туристи не са направили резервации и изчакват последния момент, за да се изберат най-изгодни оферти.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас