Наш екип веднага потърси отговор от представители на компанията в София. Според тях, на двата прелеза в района стават толкова често инциденти, защото грубо се нарушават правилата от шофьорите. Главният ревизор Неделчо Спасов каза, че сигнализацията на ЖП-прелеза край Гавраилово е работила и катастрофата е станала пак заради неспазване на правилата за движение. Заради зачестилите инциденти на прелеза между Чинтулово и Сливен предстои да бъде монтирана и бариера, но инж. Спасов коментира, че често спуснатите бариери се чупят и заобикалят от автомобилите.
Наш екип веднага потърси отговор от представители на компанията в София. Според тях, на двата прелеза в района стават толкова често инциденти, защото грубо се нарушават правилата от шофьорите. Главният ревизор Неделчо Спасов каза, че сигнализацията на ЖП-прелеза край Гавраилово е работила и катастрофата е станала пак заради неспазване на правилата за движение. Заради зачестилите инциденти на прелеза между Чинтулово и Сливен предстои да бъде монтирана и бариера, но инж. Спасов коментира, че често спуснатите бариери се чупят и заобикалят от автомобилите.
Инж. Неделчо Спасов, и.д. главен ревизор на НКЖИ: - Пресякли са просто неправилно, като са погазили изискванията, заложени в правилника за движение по пътищата. Това, за съжаление, в този участък там е бих казал доста често, защото в съседното междугарие Чинтулово - Сливен тази година има два удара - май месец и миналия месец, в коита имаме жертви. Също пресичане на леки автомобили пред преминаващите влакове през прелези, които са със задействана светлинна и звукова сигнализация, показваща, че идва влак. Трудно ми е да кажа защо. Може би това е една малка руска
рулетка да пробваш дали ще изпревариш влака или не, но жертвата винаги е от страна на този, който върши нарушението.
Кризата с боклука: Пореден уикенд доброволци почистват различни райони в София