Вместо да съкращават работници и да трупат дългове, в дружество "Тролейбусни превози" във Враца намериха начин за оцеляване в кризата. Със собствени сили и средства бяха обновени 11 от амортизираните 28-годишни мотриси.
Вместо да съкращават работници и да трупат дългове, в дружество "Тролейбусни превози" във Враца намериха начин за оцеляване в кризата. Със собствени сили и средства бяха обновени 11 от амортизираните 28-годишни мотриси.
Като ремонтира половината от своя парк, тролейбусното депо спести 10 милиона лева за закупуване на скъпи вносни мотриси. Само 45 хиляди лева струва ремонтът на 1 тролей, а експлоатацията му се удължава с още 10 години.
Славчо Тодоров, управител на "Тролейбусни превози" във Враца: "Без ремонтираните 11 тролеи дружеството не можеше да съществува, персонала щеше да бъде съкратен и дружеството да се декапитализира".
За развитието на екологичния градски транспорт ще се привличат и пари от еврофондовете.
Инж. Тотю Младенов, кмет на Враца: "Аз чакам с нетърпение да се отвори програмата през март или април от "Регионално развитие" - за транспорт, за да кандидатстваме с проект за обновяване на тролейбусния транспорт във Враца".
Тролеите във Враца са рекордьори - всеки е изминал по 5 милиона километра. Благодарение на това цената на билетчето остава най-ниската в страната - само 60 ст.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас