В деня на потребителите днес от 9 до 14 часа във много български градове ще бъдат открити специални приемни за сигнали и жалби срещумобилните оператори. Такава приемна ще има и във Враца. От звеното зазащита на потребителите към общината казаха, че ежедневно разглеждатпо десетина писмени жалби за надписани сметки и некоректно отношениекъм клиентите.
В деня на потребителите днес от 9 до 14 часа във много български
градове ще бъде открити специални приемни за сигнали и жалби срещу
мобилните оператори. Такава приемна ще има и във Враца. От звеното за
защита на потребителите към общината казаха, че ежедневно разглеждат
по десетина писмени жалби за надписани сметки и некоректно отношение
към клиентите.
68-годишната Венета Буковска неведнъж е търсила помощта на звеното за защита на потребителите заради нереално високи сметки на джиесема си. Накрая заедно с експертите от общината измислила начин как да сложи край на произвола на мобилния си оператор.
Венета Буковска, 68 г: - Всеки ден аз проверявам на безплатния номер към мобилния ми оператор колко разговора съм провела и какво ми струват тези разговори. Тъй като при тях се отбелязва, че аз следя текущата си сметка ежедневно, при мен се получи така, че аз се движа само в рамките на предварително платената сметка, таксата.
Елена Ребърковска, експерт в „Защита на потребителите" - Враца: - Писмените жалби, които са получени до звеното за защита на потребителите към община Враца, безпроблемно всичките имат решение и са решени в полза на потребителя.
От звеното за защита на потребителя към община Враца казаха, че напоследък са зачестили оплакванията от възрастни хора, на които служители на мобилните оператори продават скъпи апарати на изплащане, като ги заблуждават с по-евтини абонаментни планове. И отново напомниха да се четат и дребните букви в договорите, защото обикновено там са скрити всички уловки.
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за плащане на паркинги