От Комисията за защита на потребителите предупреждават за нови случаи на подвеждащи промоции с хранителни стоки.
Димитър Маргаритов - председател на КЗП: И в двата случая се анонсира един много висок % намаление, който не е реален. А заради този % потребителят се изкушава и прави покупка, която иначе не би извършил. Тази покупка уврежда икономическите му интереси и го удря по джоба.Въпросната верига е била глобена с 15 хил. лева за нелоялна търговска практика. Името на веригата ще стане ясно след 2 седмици, когато изтича срокът, в който тя може да обжалва наложената глоба. Потребители, които са се опарили, предупреждават и за още нещо - че не винаги продуктите в промоция са с нужното качество. "Аз съм изгоряла не един път и два пъти заради тези промоционални продукти. Искам да ви кажа, че ни лъжат не само с цените, а понякога и качеството на продуктите не отговаря по никакъв начин на стандарта, който е определен", споделя потребителка.
Димитър Маргаритов - председател на КЗП: Съветваме хората, колкото и да са изкушени от различни промоции с високи проценти, да не се доверяват само на една впечатляваща цифра. Могат спокойно преди това да проверят цената на продукта в други търговски обекти.Сигнали за некоректно поведение от страна на търговците може да подавате на Националния телефон на потребителя - 0700 111 22. Национален телефон на потребителя - 0700 111 22.