Изложението „Дестинация Варна“ ще предложи любопитни акценти за бъдещето на туризма, свързани с дигитализацията. В следващите години гостите на хотелите и ресторантите в България ще бъдат обслужвани от изкуствен интелект, смятат организаторите на изложението. А още днес Варна се превръща в туристическа дестинация за 4 сезона и привлекателно място и за български, и чужди фирми в сферата на туризма.
Първото изложение за туризъм във Варна от близо десетилетие насам ще започнае участниците с актуалните тенденции в туризма. Акцент ще бъде дигитализацията, съобщи организаторът Павлин Косев.
Павлин Косев – председател на Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите: "Менажирам първия туристически обект във Варна, който работи напълно автоматизиран и без нито един човек персонал. Имаме специална машина, която издава карти. Всичко е абсолютно… клиентът сам се обслужва. С издаването на тази карта той може да отвори самия хотел, да влезе в конкретната стая, който може само той да ползва. "
Около 70 процента от участниците са български фирми.
Павлин Косев – председател на Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите: "Ние работим в много добри партньорски отношения с фермерския пазар и ще има много български производители, които ще участват на изложението."
Павлин Косев прогнозира, че Варна постепенно се превръща в дестинация за 4 сезона.
Павлин Косев – председател на Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите: "В градските хотели октомври, ноември месец имахме изключително много туристи, които са с обиколни групи, които са дошли за културен туризъм. Имаме над 10 до 15% ръст."
Единственото туристическо изложение на българското Черноморие ще се проведе в Двореца на културата и спорта във Варна от 29 ноември до 1 декември. Входът е свободен както за представители на бизнеса, така и за гражданите.