Кристиан Кръстев, бивш транспортен министър: Железницата трябва да бъде спасена

Железницата трябва да бъде спасена, защото БДЖ сама по себе си е структуроопределяща компания. Как и по какъв начин е върпос на анализи и мерки, които трябва да се предприемат, това обясни в "Още от деня" бившият министър на транспорта Кристиан Кръстев.

от БНТ
19:00, 04.06.2018
Чете се за: 00:24 мин.
У нас

Той разказа, че последно на влак съм се возил през 2013 година. "Беше много хубав влакът, защото беше чисто нов', допълни Кръстев. .

Кристиан Кръстев, бившият министър на транспорта: По отношение на инфраструктурата е направено изключително много, това е Национална компания "Железопътна инфраструктура", това е държавно предприятие, цялата инфрастртуктура е държавна и държавата е направила много за инфраструктурата и продължава да прави. По отношение обаче на подвижния състав -в случая на БДЖ - това е търговско дружество, което не се справя добре или поне от времето,в което аз съм имал възможността да бъда министър на транспорта смятам, че не е напреднало, напротив- компанията върви назад.

Причината според Кръстев е в мениджмънта.

Вижте целия му коментар във видеото.

Свали приложението BNТ News
Свали приложението BNТ News
Топ 24
Най-четени
Столарски за пакета Мобилност:  Спечелихме битката, тепърва започва войната
Столарски за пакета "Мобилност": Спечелихме битката, тепърва започва войната
В Още от деня: Плосък или прогресивен данък - Даниела Бобева и Емил Хърсев
В "Още от деня": Плосък или прогресивен данък - Даниела Бобева и Емил Хърсев