Парите, които се отпускат за реклама на българския туризъм в чужбина, са недостатъчни. Това казаха от Асоциацията на туроператорите и туристическите агенти по време на среща с бизнеса и местната власт. Предвидени са 20 милиона за реклама в страната за...
Парите, които се отпускат за реклама на българския туризъм в чужбина, са недостатъчни. Това казаха от Асоциацията на туроператорите и туристическите агенти по време на среща с бизнеса и местната власт. Предвидени са 20 милиона за реклама в страната за следващата година, колкото трябва да са и средствата за популяризиране в чужбина. В същото време България е изгубила около 5 милиона европейски средства от предходния програмен период.
За да се направи истински PR продукт на страната ни в чужбина, трябва да бъдат изработени филми, които да ни рекламират. Парите,които се отпускат обаче се използват основно за провеждане на борси.
„Трябва да се направят истински филми за България, които да се показват в такива медии, които са по-гледаеми, такива като ARD в Германия, TF 1 във Франция, или BBC 1 в Англия“, твърди Калин Драганов от Асоциация на българските туоператори и туристически агенти.
Освен това трябва и да се поканят чужденстранни журналисти, които да видят красивите места в България, смятат още от Асоциацията.
„Информацията, която излиза по западните медии е или лоша, или никаква. Когато се вложат малко пари в PR акции, това мнение ще се промени. България е много добра дестинация за туризъм“, допълни Драганов.
От Асоциацията казват още, че страната ни се свързва като туристическа дестинация основно с морето и ски курортите. Затова е важно в рекламите да се акцентира и върху културния туризъм в градовете.