От хранителен магазин Малина Йорданова купила най-необходимите продукти, като внимавала да не надвиши сумата от сто лева. Останала шокирана, когато на касата ѝ поискали двойно повече пари. „212 лева. Попитах няма ли грешка? Госпожата каза не. Платих и...
От хранителен магазин Малина Йорданова купила най-необходимите продукти, като внимавала да не надвиши сумата от сто лева. Останала шокирана, когато на касата ѝ поискали двойно повече пари.
„212 лева. Попитах няма ли грешка? Госпожата каза не. Платих и излязох и реших да проверя какво толкова съм купила за тази сума”, каза Малина Йорданова.
По касовата бележка установила, че са ѝ продали по-малко от 300 грама кашкавал за рекордните 104 лева. Оказва се, че върху етикета на стоката е записано, че кашкавалът като количество е 7 килограма и половина и затова струва толкова скъпо. Управителят на магазина отказа да коментира абсурдната ситуация пред камерата ни, но обясни, че грешката вероятно е станала при маркирането и опаковането на млечния продукт.
„Обикновено фирмата връща парите и се извинява за настъпилото неудобство”, коментира Инспектор Станислав Георгиев от отдел „Стопанска дейност и защита на потребителите” – Русе.
Така се случва и с Малина.
„Върнаха ми парите, но нито разбрах защо е станало това нещо, защо е маркирано така, нито получих извинение”, сподели тя.
Нещо повече, клиентката твърди, че от магазина са задържали касовата ѝ бележка. При подобни нарушения минималната санкция за търговеца е 300 лева.