За седма година Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви своите годишни награди.
Най-добрите агенции са избрани измежду 91 кандидатури, разпределени в 7 категории.
Най-голяма беше конкуренцията в категориите „Кампания за устойчиво развитие", „Комуникационна кампания на годината" и „Специално събитие".
БНТ получи признанието на журито в направление "Публични комуникации" и получи първо място в категория "Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел" за отразяването на "Детската Евровизия" в София.
Силвия Симова, ръководител на направление "Публични комуникации" в БНТ: Тази награда е поредната висока оценка за професионализма на всички, които работиха по Детската Евровизия. Проектът обедини много хора и институции и се превърна в национална кауза. Чрез него успяхме да представим България по най-добрия начин пред света. Той разкрива не само таланта на българските деца, но и древната история, богатата култура и прекрасната природа на страната ни. Детска Евровизия 2015 беше запомнящо се и много емоционално телевизионно предизвикателство за всички нас."