ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Защо гарата в Дупница се наводнява след по-силен дъжд?

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 02:35 мин.
У нас
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      Куриозно, но лошото време и обилните дъждове през годината оказват влияние и на държавните железници у нас. Един от примерите е гарата в Дупница, която много често се оказва под вода. Друг проблем в сектора са спрените влакови линии на БДЖ между София и Петрич, които създават проблеми на хората, които пътуват от Югозапада към столицата и обратно. За всичко това сигнализираха синдикатите.

      Обърквания с разписанието и загуба на време - това споделиха повечето хора, които срещнахме тази сутрин на гарата в Дупница. Експертът от КТ "Подкрепа" Марио Нинов обясни, че проблемът с наводняването на гарата е решен преди 15 години като е направен цялостен ремонт с отводнителни канали, но системното неподдържане води до това хората да газят до колене във вода след по-силен дъжд.

      "Логично е, когато гарата се намира на най-ниската точка и заради естествения водосбор да се получават такива проблеми. Но за това са инженерите и те решават проблемите. Проблемите бяха решени, но ако нещо не се поддържа, няма как вечно да стои. В случая просто някой трябва да се обади на местните власти, в общината, в съответните структури, които трябва да осигурят поддържане на всички съоръжения, които бяха изградени преди 15 години. В момента не работят, заради това, че не са почистени", каза Нинов.

      Проблемът с отмяната на влакове пък е от пролетта на тази година.

      "Мотото на ръководството беше, че имат желание да подобрят обслужването на пътниците във връзка с ремонта на Централна гара. Нещо, което не отговаря на истината. Истинската причина , че парите за заплати в БДЖ не стигат и те не стигат с 42 милиона. Една от мерките, които предприема ръководството, за да могат да оцеляват по някакъв начин да дадат заплати, е да намалят разходите. Намаляването на разходите става като отменят влакове".

      Вижте подробности в прякото включване

      Последвайте ни

      ТОП 24

      Най-четени

      Водещи новини

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?