Трите основни асоциации в рекламния бранш учредиха Национален съвет по саморегулация. Рекламодателите, рекламните агенции и радио-телевизионните оператори вече имат етичен кодекс и правила за неговото изпълнение.
Трите основни асоциации в рекламния бранш учредиха Национален съвет по саморегулация. Рекламодателите, рекламните агенции и радио-телевизионните оператори вече имат етичен кодекс и правила за неговото изпълнение.
Саморегулацията има над 100-годишна история в Европа и по света. Сега се търси балансът между закона за електронните медии, саморегулацията и взаимодействието между тях. Колко дълго може да ни облъчва една реклама е определено по закон. Според Етичния кодекс в нея не може да има и намек за расова или верска принадлежност, както и реклама на алкохол, цигари и секс. Потребителите и стопанските субекти могат да подават електронни жалби срещу неетична реклама на сайта www.nss-bg.org.
Полет на началника на щаба на либийската армия загуби радиовръзка над Анкара