Комисията за защита на конкуренцията глоби със 170 000 лева една от големите търговски вериги за "подвеждаща реклама" - представяне на стоки в каталога на веригата като "най-евтина стока за деня". "Това е заблуждаваща реклама, а констатирахме и доста други нарушения - коментира в "Още от деня" Председателят на КЗК Петко Николов - затова сме предложили доста промени в законодателството. Въвеждаме понятието "значителна пазарна сила", променят се доста от критериите в търговската практика. Важно е да се приеме вътрешен етичен търговски кодекс, който да регулира отношенията между търговците. За да освободим доставчиците от икономическа зависимост от големите вериги сме предложили дори и създаването на специален закон извън рамките на търговското законодателство. Така че, очакваме промените да минат на второ четене и да доведат до подобряване на практиката - коментира Петко Николов.