България да положи усилия, за да си създаде добър имидж - това посъветваекспертът по въпросите на националната идентичност и репутация СаймънАнхолт в лекцията си на форума "Брандинг България", която се проведе вСофия. По думите му, когато си купуваш бира от магазина, избираш междуняколко марки, но когато избираш между страни, които да посетиш, епо-различно - защото избираш между 205.
България да положи усилия, за да си създаде добър имидж - това посъветва
експертът по въпросите на националната идентичност и репутация Саймън
Анхолт в лекцията си на форума "Брандинг България", която се проведе в
София. По думите му, когато си купуваш бира от магазина, избираш между
няколко марки, но когато избираш между страни, които да посетиш, е
по-различно - защото избираш между 205.
Саймън Анхолт: "По-големите страни вече са си изградили определен имидж, който е обобщаващ и повърхностен, но хората свързват дадена страна с определено понятие. Например Швеция се свързва със сексапил, Франция с хубавата храна и с изкуството. Правителствата харчат милиони, за да убедят хората, че страната им е страхотна, но имиджът на една държава се изгражда от непрекъснати позитивни сигнали за нея, а не от самото говорене."
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?