Автомобилният бранш отчете 2010 година като бум. Изгледите за бъдещетоса оптимистични, а настроението - прекрасно. Това става ясно и на открития тази седмица в Женева автомобилен салон. Въпреки високите цени, нови коли в момента се търсят и продават. Автоиндустрията обяснява растящите цени с все по-големите мерки за сигурност, които се взимат за шофьора и пътниците.
Автомобилният бранш отчете 2010 година като бум. Изгледите за бъдещето
са оптимистични, а настроението - прекрасно. Това става ясно и на открития тази седмица в Женева автомобилен салон. Въпреки високите цени, нови коли в момента се търсят и продават. Автоиндустрията обяснява растящите цени с все по-големите мерки за сигурност, които се взимат за шофьора и пътниците.
Женевският автомобилен салон е не само най-голямото изложение в Швейцария. Той е единственият браншови форум, който се провежда в
държава без собствена автоиндустрия, т.е. на неутрален терен. Съответно голям е интересът на производителите от целия свят, да покажат най-новите си постижения.
Потан Мирица, журналист от Румъния:
- Женева е като оценка за европейския автобизнес. Това е мястото, където всеки иска да демонстрира способностите си.
Повечето големи концерни са наясно, че безопасността на един автомобил
е от огромно значение за потребителите. Тя е важен фактор за успеха в
днешно време. Купувачите сочат винаги сигурността като важно условие в
решението за нова кола. Европейският институт за автомобилни тестове
оповести в навечерието на Женевския салон най-новите си резултати.
Шест коли бяха блъскани нарочно в стени. Първенци се оказаха минивседеходите Нисан Джук, Мицубиши ASX и БМВ Х1.
Експертите обаче са категорични, че каквато и кола да карате, ако си
слагате колана ще сведете всички рискове до минимум.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
МВР: Ползвайте само официални места за обмяна на пари – банки или пощенски станции