Италианският автомобилен концерн Фиат не изоставя плановете си за превземане на Опел. Германският министър на икономиката получи днес дългосрочна концепция за излизане от кризата. Италианските намерения са да се закрие един завод в Германия и да се създаде нов автомобилен концерн, който да заеме водеща позиция в бранша. Правителството на Федералната република обаче не бърза с решение.
Италианският автомобилен концерн Фиат не изоставя плановете си за превземане на Опел. Германският министър на икономиката получи днес дългосрочна концепция за излизане от кризата. Италианските намерения са да се закрие един завод в Германия и да се създаде нов автомобилен концерн, който да заеме водеща позиция в бранша. Правителството на Федералната република обаче не бърза с решение.
Серджо Маркионе, шефът на Фиат е човек, който обича да купува големи и закъсали автомобилни марки. След като превзе 20% от американския Крайслер, той дойде в Берлин, за да спечели германците. Карл-Теодор цу Гутенберг, министър на икономиката на Федералната република, определи след среща с Маркионе итиалианските идеи като "добра основа".
Фиат иска да стане най-големият автомобилен производител и заедно с Крайслер номер едно в света. Плановете предвиждат запазване на марката Опел. Но не съвсем, защото ако италианците погълнат германската фирма 3350 служители в завода в Кайзерслаутерн ще треперят за бъдещето си. Те не влизат в сметките.
Карл-Теодор цу Гутенберг има намерение да изслуша предложенията и на австро-канадския концерн Магна, преди да вземе окончателно решение за бъдещето на Опел.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
След 3 дни затишие: Пак блокади на гръцките фермери на "Кулата - Промахон"
Масирани руски удари срещу Украйна преди срещата между Зеленски и Тръмп
2-годишно дете и майка му загинаха при сблъсък между влак и каруца край Сливен (СНИМКИ)