ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Туристическият бранш с програма за кризата

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:32 мин.
Икономика

Програма за 35 млн. лв., която да рекламира и популяризира България в условията на криза, предложи туристическият бранш на правителството.Това стана на първото заседание на държавно-обществената консулативна комисия за туризма с председател вицепремиерът Ивайло Калфин.

туристическият бранш програма кризата

Програма за 35 млн. лв., която да рекламира и популяризира България в условията на криза, предложи туристическият бранш на правителството.Това стана на първото заседание на държавно-обществената консулативна комисия за туризма с председател вицепремиерът Ивайло Калфин.

По думите на шефа на Агенцията по туризма Анелия Крушкова рекламата ни в условията на криза трябва да се съсредоточи върху пазарите, които отбелязват ръст тази година - Русия и бившите съветски републики, съседните страни, тези от Централна и Източна Европа и скандинавския регион. Хотелиерите пък предложиха налагане на нова рекламна визия на България като целогодишна туристическа дестинация с многостранни възможности.

Стефан Шарлопов-инвеститор в туризма: "Ние имаме и море, и ски, и уелнес, и история, и етнография, и култура, и вино. Мисля, че ще се съгласите с мен, че всички тези неща ги имаме и сега е моментът да ги обединим и да излезем с ново послание към света и затова ни е необходима държавната подкрепа за маркетингови мероприятия и рекламни дейности както у нас, така и в чужбина".

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?