Новата година у нас идва с промени в социалната и икономическата сфера. Още на първи януари заплатата на 63 000 души се повишава до 460 лева. Въвеждат се диференцирани ставки за помощтите за деца с увреждания. Дори и да не са социалнослаби семействата с деца с над 90% увреждане ще получават месечна помощ от 930 лева. Една от най-сериозните промени от следващата година обаче е въвеждането на забрана Министерския съвет със свои решения да слива почивните дни. Въвежда се ново правило - ако празниците се падат събота и неделя, ще се почива и в понеделник. Така работодатели и служители по-лесно ще могат да планират работните си дни.
Сериозна промяна в социалната сфера е въвеждането на възможността от юни догодина, майките, които решат да се върнат на работа още през първата година от майчинството си, да получават плюс редовната си заплата и 50% от дължимите майчински.
От началото на 2017 г. няма да има промяна на цените на тока, парното и топлата вода, но затова пък ще поскъпне природният газ.
Александър Пулев: Към момента няма индикации, че товарите, свързани със суров петрол, са под заплаха
Потребителските ни права: Защо някои търговци налагат ограничения при плащане с карта?
Кражба за 5 млн. евро: Задигнаха 50 000 бутилки вино от винарна в Тоскана
Заради развитието на изкуствения интелект: Износът на Тайван достигна 87,2 млрд. долара
Продължава ръстът на цените на основни хранителни продукти на едро тази седмица
Валентин Радев: Случилото се с дроновете в Черно море ще продължава да се случва, защото има война наблизо
Наводнения след рекордните жеги: Лошо време обхвана Южна Италия (СНИМКИ)