Компанията "Дисни" се подготвя да пусне две стрийминг платформи, като едната ще бъде за спорт, а другата за развлекателния бизнес, предаде Асошиейтед прес.
Това представя визията за бъдещето на "Дисни" за това как ще изглежда развлекателния бизнес от следващо поколение - с повече стрийминги и по-голям избор за потребителя.
Платформата със забавни предавания и филми има потенциала да се превърне в хит, защото на нея ще бъдат достъпни предстоящи продукции на студиото, предавания от "Дисни ченъл", поредиците на "Марвел", "Пиксар" и сагата "Междузвездни войни". Тя обаче няма да се появи на пазара преди края на 2019 г.
Бизнесът със стрийминг платформите е критичен за "Дисни", защото спортният канал И Ес Пи Ен, който генерира големи приходи за компанията, губи аудиторията си. Причината е, че повечето хора изоставят кабелните и сателитните телевизионни услуги и вместо това гледат видеа в Нетфликс, Амазон и Хулу.
Ключово споразумение: ББР и Регионалното министерство определиха как ще се плащат общински проекти
"Лукойл" продава чуждестранните си активи на "Гънвор", рафинерията в Бургас е част от офертата за сделката
България и "Райнметал" подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси