Компанията "Дисни" се подготвя да пусне две стрийминг платформи, като едната ще бъде за спорт, а другата за развлекателния бизнес, предаде Асошиейтед прес.
Това представя визията за бъдещето на "Дисни" за това как ще изглежда развлекателния бизнес от следващо поколение - с повече стрийминги и по-голям избор за потребителя.
Платформата със забавни предавания и филми има потенциала да се превърне в хит, защото на нея ще бъдат достъпни предстоящи продукции на студиото, предавания от "Дисни ченъл", поредиците на "Марвел", "Пиксар" и сагата "Междузвездни войни". Тя обаче няма да се появи на пазара преди края на 2019 г.
Бизнесът със стрийминг платформите е критичен за "Дисни", защото спортният канал И Ес Пи Ен, който генерира големи приходи за компанията, губи аудиторията си. Причината е, че повечето хора изоставят кабелните и сателитните телевизионни услуги и вместо това гледат видеа в Нетфликс, Амазон и Хулу.
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
Георг Георгиев пред БНТ: Нищо за Украйна не би могло да се случи без самата нея