Минималната работна заплата става 460 лева от първи януари 2017 г. Размерът й ще се запази и през 2018 и 2019 г. Това реши кабинетът на днешното правителствено заседание.
Осигурителните вноски за фонд "Пенсия" ще се увеличат с 1% до 2019 г., като целта е да се намали недостигът на средства по бюджета на Общественото осигуряване. От 1 юли догодина размерът на пенсиите ще се преизчислява с по-голяма тежест на всяка година осигурителен стаж. Правителството си поставя за цел постепенно свиваве на дефицита с по половин процентен пункт до 0,5% от БВП през 2019-а. Приоритетни остават областите отбрана, здравеопазване и образование. Ремонт на самолетите МиГ-29, закупуване на нов изтребител и кораби са приоритетите в сектор "Отбрана". В областта на здравеопазването: развиване на спешната помощ с цел осигуряване на по-добро качество. В областта на средното образование: прозрачно разходване на публичните средства и обхващане на все повече ученици - е записано в Средносрочната бюджетна прогноза до 2019 г
Александър Пулев: Към момента няма индикации, че товарите, свързани със суров петрол, са под заплаха
Потребителските ни права: Защо някои търговци налагат ограничения при плащане с карта?
Кражба за 5 млн. евро: Задигнаха 50 000 бутилки вино от винарна в Тоскана
Заради развитието на изкуствения интелект: Износът на Тайван достигна 87,2 млрд. долара
Продължава ръстът на цените на основни хранителни продукти на едро тази седмица
Гръцките власти задържаха пратка с марихуана за над 1 милион евро в яхта