Комисията по транспорт в ЕП подкрепи България по казуса с новия пакет "Мобилност", който изкара на протест превозвачи на 17 май. Отхвърлено беше предложението вчера международните шофьори да се прибират в родната си страна поне един път седмично. Остава обаче възможността водачите да нощуват в своите кабини, ако условията там позволяват. Как приемат развоя на казуса от бранша - вижте във включването на Тереза Ставрева.
Веселин Стоянов, превозвач: Ние сме изключително щастливи от факта, че еврочиновниците успяха да разберат нашите справедливи искания.
Той определи пакета "Мобилност" като изключително тежък документ от над 120 страници и обясни, че исканията на българските превозвачи са в рамките на 4 точки, които, по думите му, са били "продиктувани от неясни интереси и правила".
Според него исканите промени са били "рестриктивни и насочени към отслабване на конкурентоспособността".

Потребителската кошница поскъпва с 1 лев, покачват се цените на краставиците и ябълките
Министерство на културата: Категорично не е вярно, че отстраняваме директора на Народния театър
Лични финанси: Какви ще са цените на колите след приемането на еврото в България?
Как „Българската Коледа“ помага на 11-годишно дете с аутизъм да напредва и да общува?
Деница Сачева: Няма да участваме в съставяне на друг кабинет в рамките на 51-вото Народно събрание