На десетки български камиони турските гранични служители е отказано да бъдат пропуснати през границата край Свиленград. тировете са връщани обратно на наша територия с мотива, че трябва да прекарат 14-дневна карантина.
И към този момент на границата ни с Турция има чакащи тежкотоварни автомобили. Според шофьорите няма ясен критерий, по който турските граничи власти пропускат тирове.
Българските шофьори, които идват от рискови държави в Европа се сменят с нов на територията страната като по този начин не се налагаше да спазват 14-дневна карантина.
Петко Ангелов, собственик на транспортна фирма, каза, че над 100 камиона стоят на границата. Никой не е казал защо седят камионите. Те предлагат, при това положение, премиерът също да промени заповедта си и турските превозвачи също да стоят 14 дни в карантина.
Йордан Арабаджиев, директор на Съюза на международните превозвачи обясни, чеу карантината е за водача, за човека, а не за товара. От 7-8 дни има проблем всеки ден със спрени автомобили. Последните два дни проблемът е добил съвсем нов обем. От снощи почти всички автомобили се спиратт и не могат да преминат към Турция, което ще създаде огромен проблем на българския транспортен бизнес.
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
САЩ и Киев на масата за мир в Женева: Европа внася контрапредложение срещу плана на Тръмп