На десетки български камиони турските гранични служители е отказано да бъдат пропуснати през границата край Свиленград. тировете са връщани обратно на наша територия с мотива, че трябва да прекарат 14-дневна карантина.
И към този момент на границата ни с Турция има чакащи тежкотоварни автомобили. Според шофьорите няма ясен критерий, по който турските граничи власти пропускат тирове.
Българските шофьори, които идват от рискови държави в Европа се сменят с нов на територията страната като по този начин не се налагаше да спазват 14-дневна карантина.
Петко Ангелов, собственик на транспортна фирма, каза, че над 100 камиона стоят на границата. Никой не е казал защо седят камионите. Те предлагат, при това положение, премиерът също да промени заповедта си и турските превозвачи също да стоят 14 дни в карантина.
Йордан Арабаджиев, директор на Съюза на международните превозвачи обясни, чеу карантината е за водача, за човека, а не за товара. От 7-8 дни има проблем всеки ден със спрени автомобили. Последните два дни проблемът е добил съвсем нов обем. От снощи почти всички автомобили се спиратт и не могат да преминат към Турция, което ще създаде огромен проблем на българския транспортен бизнес.
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
"Летяха куршуми, нямаше къде да се скрием": Атентат в Сидни разтърси света в първия ден на Ханука (ОБЗОР)
Украйна се отказва от членство в НАТО в замяна на гаранции за сигурност от САЩ и Европа
С 20% по-големи кредити са изтеглили българите през първите 9 месеца на годината