В сайта на БНТ вече има нова опция - чатбот, с който може да си пишете по всяко време на денонощието и по всички въпроси, свързани с COVID-19 - симптоми, начин на предаване, ефективност на маските и физическата дистанция, влиянието на пандемията върху психичното здраве, както и данни за ваксините.
Името му е HealthBuddy. Той вече помага в редица страни от Западна и Източна Европа. За първи път и българска медия открива тази възможност пред онлайн потребителите си.
От днес може да откриете чатбота на новинарския ни сайт, в секция COVID-19. В десния ъгъл ще откриете полето за разговор. Там може да видите и най-често задаваните въпроси, за които роботът вече е събрал само проверена и достоверна информация.

Чатботът е запомнил и може да предостави всички специфични за страната актуални телефони. Това е и мястото, на което може да сигнализирате за опасни фалшиви новини и слухове. Роботът ще провери достоверността на слуховете, като използва проверени източници на информация от цял свят.
Това е нова платформа, разработена съвместно от регионалните офиси на Детския фонд на ООН (УНИЦЕФ) за Европа и Централна Азия и Световната здравна организация в Европа с цел подпомагане жителите на тези региони в борбата с пандемията.
Проучване предвижда 75% повече валежи в пустинята Сахара във втората половина на XXI век
Красимир Вълчев: Очаква се през януари да влезе в сила забраната на мобилни телефони в училищата
"Ние вече не живеем - отидоха на концерт, а ни ги върнаха в ковчези": Кочани
Заседание на Комисията по бюджет и финанси към Тристранния съвет: На фокус Бюджет 2026