"Български пощи" не са дигитални, това е основното нещо, което ги отличава. Когато въведем ЕRP системите за управление на вътрешните ресурси на всички финансови потоци и оптимизираме всички тези административни процеси, както и дигиталната система, която да обслужва една пратка от момента, когато писмото ви влезе в пощата, тогава "Български пощи" могат да бъдат конкурентни на частните компании. Идеята е да направим административното обслужване по-близо до хората през пощите", каза вицепремиерът Калина Константинова.
По думите ѝ дигитализацията в "Български пощи" ще се окаже негативна за част от служителите, които ще загубят работата си. Според нея това е естествен процес, но не е ясно точно колко хора ще бъдат засегнати.
Константинова подчерта, че "Български пощи" са абсолютен приоритет.
"Нашият план е да ги оздравим - в частта предоставяне на пощенската услуга, да оптимизираме процеси, така ще може да осигурим, когато гражданин купува нещо от онлайн магазин, да може да избере "Български пощи". Факт е, че на много места в страната това е единственото лице на държавата. Визията ни е да се възползваме от клоновете", каза още вицепремиерът Калина Константинова.