Депутатите приеха на първо и второ четене промени в Закона за Националната служба за охрана
Парламентът повиши заплатите в НСО, като прие на първо и второ четене промени в Закона за Националната служба за охрана.
Депутатите решиха базата за определяне на основното месечно възнаграждение за най-ниската длъжност да бъде средната работна заплата за второто тримесечие на предходната година, като заплатата за офицерите се повишава с коефициент не по-малък от 1,2 , а за сержантите не по-малък от 1.0.
Предвижда се базата да се преизчислява ежегодно, като основното месечно възнаграждение не може да бъде по- малко от предходната година.
Законът влиза в сила от 1 януари 2025 година.
В момента средното възнаграждение в НСО е 1400 лв. С направените промени се очаква да нарасне до 2800 лв.
Министър Шишков: В момента, в който спираме да купуваме мантинели от фирмите от криминалните хроники, сме атакувани
Президентът свиква КСНС, опозицията пита кой стои зад атаките с дронове (ОБЗОР)
Премиерът Радев за атаките с дронове: Въпросът е поставен и в ЕС, и на ниво НАТО
Франция пламна: Сълзотворен газ, вандализъм и палежи в най-мащабния ден от началото на ученическите протести