ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Продължава компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени

Чете се за: 01:10 мин.
Икономика
продължава компенсирането потребителите заради високите енергийни цени
Слушай новината

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени e в пълен ход. Ако даден клиент не е получил компенсацията си, може да сигнализира Министерството на енергетиката.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент.

Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на приложената бланка.

Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика.

Министерството на енергетиката се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай.

Свързани статии:

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?