НОВИНИ

Продължава компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени

Николай Минков
от Николай Минков
18:40, 14.02.2022
Чете се за: 01:10 мин.
У нас
продължава компенсирането потребителите заради високите енергийни цени
Слушай новината

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени e в пълен ход. Ако даден клиент не е получил компенсацията си, може да сигнализира Министерството на енергетиката.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент.

Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на приложената бланка.

Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика.

Министерството на енергетиката се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Агенция "Митници" започна проверка за случая с ракията в туби от минерална вода
Агенция "Митници" започна проверка за случая с ракията в туби от минерална вода
Формула 1 с три спринтови квалификации и през 2022 година
Формула 1 с три спринтови квалификации и през 2022 година