Туристическият бизнес е готов да посрещне новия зимен сезон, стана ясно след среща на представители на бранша с министъра на туризма Стела Балтова в Банско.
Тя каза, че основният маркетингов инструмент е промотиране на страната като безопасна и сигурна дестинация.
Ще се акцентира върху онлайн рекламата и особено в социалните мрежи.
Според министър Балтова е добре и в зимните ни курорти да се обособят карантинни хотели, каквито има в морските.
От бизнеса настояха да има ясни срокове и критерии за финансово подпомагане на сектора, тъй като сега се определят услугите на цените за новия сезон.
Поискаха и подкрепа за самоосигуряващите се – екскурзовод и планински водачи, например.
Министър Балтова каза, че мярката, позната като 60 на 40 ще продължи да работи, като може би ще има и други разновидности. До края на годината туристическият бизнес ще разчита и на ставка от 9% за ДДС. За сега е рано да се каже какви конкретно ще са мерките през зимния сезон, допълнителни министъра на туризма.
Автор: Йорданка Бакалска
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
Георг Георгиев пред БНТ: Нищо за Украйна не би могло да се случи без самата нея
Преговорите за мир в Украйна: Има ли доближаване в позициите на Киев и Вашингтон?
Съпругата на Литвиненко пред БНТ: Убийството му е ядрен тероризъм в центъра на Лондон