Гугъл пуска на пазара в САЩ най-новата си разработка в света на IT технологиите - интерактивните очила. Партидата обаче ще бъде ограничена. Целта е да се видят предимствата и недостатъците на иновативния продукт, които в близко бъдеще може да измести смартфоните и таблетите.
Фантастичните очила на "Гугъл" вече са реалност. Най-очаквания продукт за 2014 в сферата на технологиите интерактивните очила на Гугъл ще бъдат пуснати в продажба в САЩ само за един ден – на 15 април, съобщи компанията. Потребителите трябва да са на 18 години и да попълнят онлайн формуляр, за да могат да си купят устройството. Очилата ще струват 1500 долара и вероятно тази цена ще възпре много ентусиасти, които ще бъдат принудени да почакат намаляването й. Технологичният гигант вече продаде устройството на 8000 души през 2013 година в рамките на програмата Експлорър с помощта, на която се подобрява крайният продукт след отзиви на хората закупили очилата.
Сега Google ще даде на повече хора възможността да тестват очилата и това е знак, че компанията се приближава към официалното им пускане в продажба. Устройствата, хибрид между компютър и мобилен телефон, улесняват живота ни с голямата си функционалност и достъп до информация - упътват чрез GPS навигация, показват прогнозата за времето, изпращат съобщения на приятели, дават възможност за сърфиране в интернет, правят снимки и какво ли още не.
Текст: Даниел Станков