В САЩ икономическата криза кара търговците да прилагат все по-агресивни средства във войната за клиенти. Най-новото оръжие на някои супермаркети е антибиотик без пари.
В САЩ икономическата криза кара търговците да прилагат все по-агресивни средства във войната за клиенти. Най-новото оръжие на някои супермаркети е антибиотик без пари.
Веригата Джайънт Фуд например до 21 март предлага няколко популярни антибиотици само срещу рецепта. Още преди две години Уолмарт включи лекарствата в битката с конкуренцията, като започна да продава около 300 генерични препарата само срещу 4 долара. Сега за първи път обаче няма и символична цена. Новата тактика се базира на принципа - влезе ли за едно, клиентът ще вземе и друго. В САЩ фармацевтичните щандове осигуряват десет процента от печалбата на магазините за хранителни стоки, а сондажите показват, че напоследък най-малко един на четирима американци се е лишил от предписано лекарство, за да спести пари.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Скандал след наводнението в Гелеменово: Жители изгониха техника на „Напоителни системи“