Новите правила на социалната мрежа Фейсбук, които влизат в сила от 1-ви януари 2015 г., не засягат толкова отделния потребител, колкото корпоративните компании, рекламодателите, бизнеса като цяло, каза в студиото на "Денят започва" Александър Богоявленски - консултант по корпоративни и дигитални комуникации.
Декларациите, които много от потребителите споделят, нямат никаква правна стойност, подчерта Богоявленски.
Той отбеляза, че от Нова година нататък рекламите в социалната мрежа ще се увеличават пропорционално, но ние ще можем да управляваме техния поток на стената си.
Тоест ще можем да филтрираме тези брандове, които ни интересуват и тези, които нямат никакво отношение към нас и да ги изключим със съответния бутон, добави той.
Също така ще се появи бутон, с който да можем да купуваме онлайн.
Богоявленски открои, че е много важно да се четат правилата на социалната мрежа и открои, че ние имаме пълен контрол над това, което споделяме и с кого.
Политиката на Фейсбук е, че информацията се пази много дълго време, дори и да деактивираме профила си, а личните съобщения се пазаят в много бази данни и то за дълго, но ако се злоупотреби с тях винаги може да се осъди компанията.
Цялото интервю може да видите в
"Денят започва".