Финансирането в условията на криза обсъждат представители натуристическите бюра на над сто европейски града. Пролетната среща наЕвропейската организация за маркетинг на градовете тази година се провежда в София и цели рекламирането на градския туризъм в условията на криза.
Финансирането в условията на криза обсъждат представители на
туристическите бюра на над сто европейски града. Пролетната среща на
Европейската организация за маркетинг на градовете тази година се провежда в София и цели рекламирането на градския туризъм в условията на криза.
Малки и големи градове в Европа дават мило и драго да се представят като
туристически дестинации. Така те печелят от ресторантьорски и хотелиерски
услуги, но и от привличане на вниманието към забележителностите си.
Дитер Хардт-Щримайер, президент на ECM: - Лично аз предпочитам малките градове, но това е лесно да се разбере, тъй като аз произхождам от малък град и се чувствам удобно в подобни градове. Но някои големи градове изглеждат малки, някои малки, изглеждат големи. Основното е да се чувстваш удобно в тях и лесно да се организира всичко в тях.
И макар че България остава бяло петно като дестинация за семейни посещения в края на седмицата, има място в този бизнес и за нея. Организацията цели да обърне внимание както на кратките пътувания, един
доста европейски феномен, така и на конгресния туризъм.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Здраве, благоденствие, вяра в доброто - пожеланията на политиците за Рождество