ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
На работа по празниците: Колко ще ни платят?
Чете се за: 02:10 мин.
Колко дни ще почиваме през 2026 г.?
Чете се за: 02:55 мин.
ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО!
Чете се за: 02:42 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Рекламиране на градския туризъм

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:33 мин.
Икономика

Финансирането в условията на криза обсъждат представители натуристическите бюра на над сто европейски града. Пролетната среща наЕвропейската организация за маркетинг на градовете тази година се провежда в София и цели рекламирането на градския туризъм в условията на криза.  

рекламиране градския туризъм

Финансирането в условията на криза обсъждат представители на
туристическите бюра на над сто европейски града. Пролетната среща на
Европейската организация за маркетинг на градовете тази година се провежда в София и цели рекламирането на градския туризъм в условията на криза.

Малки и големи градове в Европа дават мило и драго да се представят като
туристически дестинации. Така те печелят от ресторантьорски и хотелиерски
услуги, но и от привличане на вниманието към забележителностите си.

Дитер Хардт-Щримайер, президент на ECM: - Лично аз предпочитам малките градове, но това е лесно да се разбере, тъй като аз произхождам от малък град и се чувствам удобно в подобни градове. Но някои големи градове изглеждат малки, някои малки, изглеждат големи. Основното е да се чувстваш удобно в тях и лесно да се организира всичко в тях.

И макар че България остава бяло петно като дестинация за семейни посещения в края на седмицата, има място в този бизнес и за нея. Организацията цели да обърне внимание както на кратките пътувания, един
доста европейски феномен, така и на конгресния туризъм.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?