Пародия на сватбата на Уилям и Кейт е най-гледаното рекламно видео в интернет. Клип, който възпроизвежда шеговито сватбата на принца с Кейт Мидълтън, оглави класацията на сайта за видеообмен "ЮТюб" за най-гледани рекламни клипове на 2011 г. Видеото e гледано 24 милиона и 500 хиляди пъти.
Дръзки танци, разкрепостеност и много настроение - някак не отговарят на критериите на британските кралски особи за пристойно поведение и сдържани емоции. За рекламата обаче граници няма. Сватбата на Уилям и Кейт, освен в светско събитие номер едно на столетието, се превърна и във вдъхновение за масовото производство. Целият свят пощуря. Бизнесът интерпретира повода като треска за злато.
Пародията също беше част от тази игра. Този клип рекламира услугите на британски телекомуникационен оператор. Рекламното видео беше заснето в катедралата Сейнт Пол в Лондон и в него актьори бяха дегизирани досущ като главните фигури от британското кралско семейство. Клипът естествено е пародия на голямото светско събитие.
Всички представители на британската кралска династия изпълняват възможно най-разчупени танци. На самата сватба, уви, не станахме свидетели на подобна веселба.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Проф. Тодор Кантарджиев предупреждава: Грипът вече се разпространява епидемично у нас