Случващото се в БДЖ е част от болезнена, но наложителна реформа. Целта е компанията да стане финансово стабилна, за да може да обслужва обновените линии и машинния парк, парите за което вече са осигурени.
Томислав Дончев, министър по усвояване на еврофондовете: - Освен да имаме ремонтирани железни пътища, което е приоритет и има осигурени средства затова и през този, и през следващия програмен период, освен да ползваме възможността да купим нови влакове, което разчитам да се случи още през 2014 година, имаме поет ангажимент от Европейската комисия да ни съдейства, тоест да осигури средства за нещо подобно, ние трябва да имаме и финансово стабилен оператор, който да може да осигурява движението на тези влакове върху тези ремонтирани трасета. Това е липсващата част от пъзела. Това, което се случва към момента е част наистина от болезнената реформа.
Какво каза още министърът вижте във видеофайла.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
Полицаи от Кюстендил разбиха престъпна група за разпространение на наркотици