Интернет маркетинг с нулев бюджет - възможно ли е и как се случва това? За да разберат, на семинар в София се събраха повече от 140 души със собствен бизнес. Как да пренесете фирмата си в интернет, без да похарчите и лев? Обновявайте страницата си често и не игнорирайте критичните коментари. Напротив, реагирайте.
Ален Попович, маркетинг мениджър: - Искаме или не искаме, потребителите вече говорят за нас в социалните мрежи, но ние можем да участваме в диалога, като присъстваме и да отделим вниманието да присъстваме.
Оптимизация за интернет търсачките е следващата ви стъпка. Това ще позволи позиционирането на фирмения ви сайт по-напред при търсене в Google например. Безплатно е, но са необходими познания. Информацията, от която се нуждаете, ви чака в интернет и то на български.
Евгени Йорданов, уеб мениджър: - 70% от трафика влиза от търсачки, което си е доста голям процент и ако можем да повлияем положително на този процент - все повече хора да ни намират, съответно ние ще можем да ги затворим и да направим от тях клиенти.
С какъвто и бизнес да се занимавате, необходимо е да следите и какво се случва в социалните мрежи. Там са вашите клиенти. Провокирайте интереса им, съветват специалистите.
И така, за да рекламирате бизнеса си в интернет, е достатъчно да инвестирате не пари, а време за самоподготовка и повече лична инициатива.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Засилен интерес: 2600 кандидати са се явили на конкурс за 400 места в "Гранична полиция"
Рекордна цена на златото на фона на нестабилния геополитически климат