 
                     
                     
                    В джунглата на родния интернет Фейсбук е цар. Двама на всеки трима българи използват социалната мрежа, а за някои това е начин на живот.
"Фейсбук е клюкарник, може би най-лесно казано. Фейсбук е площадката пред блока, на която сядате да обсъждате всичко - от политика, през спорт, до хората, които минават", казва Димитър Стефанов - творчески директор в рекламна агенция.
В глобален план Фейсбук загуби потребители за първи път в историята си. Над 4 милиона и 300 хиляди българи обаче разчитат на него, без да поглеждат към сериозна алтернатива като Туитър или други платформи.
"То има много ясно обяснение - те са много по-абстрактни инструменти. В единия случай трябваше да се пишат до 140 символа, доскоро в тях нямаше възможност да се споделят снимки и видеа толкова лесно, колкото във Фейсбук", обясни експертът по дигитални медии Жюстин Томс.
По думите на Димитър Стефанов българите просто не обичат промените. Лесният достъп до интернет в България също увеличава трафика към социалните медии. Това е лоша новина за някои работодатели.
"Европейците скролват на ден по 60 метра. Българите го правят повече от 90 метра на ден", каза Жюстин Томс.
Или почти колкото Статуята на свободата в Ню Йорк. Фейсбук обаче няма вечно да бъде доминиращ - особено сред младото поколение.
Вижте повече в репортажа на Петър Георгиев
 
                                        
                                         Благомир Коцев поиска делото срещу него да бъде прекратено, материалите по разследването му бяха предявени
                                            
                    
                        Благомир Коцев поиска делото срещу него да бъде прекратено, материалите по разследването му бяха предявени