Новата игрална конзола на японския технологичен гигант "Сони" - "Плей Стейшън 4" бе пусната официално на пазара в Съединените щати тази нощ. Още преди премиерата конзолата реализира над 1 милион продадени чрез предварителна поръчка бройки.
В няколко града в Съединените щати бяха организирани специални събития за премиерата. Хиляди фенове на конзолата се събраха в "Стандърт хотел" в Ню Йорк, за да са сред първите, сдобили се с новата технологична играчка на "Сони". Според анализатори се очаква до края на календарната година "Плей Стейшън 4" да се продаде в най-малко 3 милиона бройки в световен мащаб.
Новата конзола вече беше обявена от анализатори за "нетрадиционна". Нейната архитектура е подобна на персонален компютър от висок клас и разполага с редица мултимедийни възможности извън видео игрите. "Плей Стейшън 4" се интегрира със социалните мрежи, предлага видео запис и излъчване в интернет в реално време. Джойпадът разполага с тъчпад и вградени сензори за движение.