Въпреки масовото недоволство срещу мобилните оператори в интернет на реалния протест пред храм-паметник "Свети Александър Невски" дойдоха едва 40-ина души. Въпреки скромното си присъствие организаторите - потребителски организации и студенти, внесоха петиция в Народното събрание за по-справедливи цени и качество на услугите и за трите телекома.
Въпреки масовото недоволство срещу мобилните оператори в интернет на реалния протест пред храм-паметник "Свети Александър Невски" дойдоха едва 40-ина души. Въпреки скромното си присъствие организаторите - потребителски организации и студенти, внесоха петиция в Народното събрание за по-справедливи цени и качество на услугите и за трите телекома.
Най-честите оплаквания на протестиращите бяха за надписани, според тях, сметки, отказ за прекратяване на договори, манипулирани телефонни разпечатки. Протестиращите настояват за законодателни промени, които да гарантират правата на потребителите. Настояват да се премахне
подвеждащата реклама и условията с дребен шрифт в договорите с телекомите. Искат и да се намалят неустойките при предсрочно прекратяване на договорите с мобилния оператор, както и да се спази обещанието за премахване на клаузите за автоматично подновяване на договорите.
Протестиращ: "Роднините ми, на трима от тях са им надписани сметките. Дядо ми например няма пари, пенсионер е, но сметката му е 40 лева , въпреки че по принцип плаща по 10 лева. Има телефонни номера, които той не е набирал."
Протестиращ: "Другото е, че когато пожелаеш да се откажеш - не си доволен от услугата, независимо каква е, да подадеш една жалба няма на кого да я подадеш, никой не ти я приема."
Протестиращ: "Това е омагьосаният кръг, няма измъкване. Комисията за регулиране на съобщенията отива към Комисия за защита на потребители, а Комисията за защита на потребители към Комисията за регулиране на съобщенията и потребителите са оставени на произвола на съдбата.