Поредно оплакване срещу мобилните оператори. Този път проблемът е следният - обещават апарат - подарък, но в крайна сметка се оказваш обвързан с договор. Най-често подведени се оказват възрастни хора, които не са разбрали какво подписват.
Поредно оплакване срещу мобилните оператори. Този път проблемът е следният - обещават апарат - подарък, но в крайна сметка се оказваш обвързан с договор. Най-често подведени се оказват възрастни хора, които не са разбрали какво подписват.
Почти няма човек, който да не се е сблъсквал с консултантите в магазините на мобилните оператори, които не пестят време да предлагат по-изгоден тарифен план или пък апарат-подарък. Такъв е и случаят на 74-годишната
Милка Станева:
- Телефонът ми, който са ми го дали децата, почна да звъни през нощта, през деня, по всяко време - есемеси, аз с очилата дори не мога да ги разчитам есемесите.
Така Милка отива в магазин на оператора, за да провери, защо получава толкова много съобщения. Там консултантите й честитят - спечелила е подарък - стационарен апарат.
Милка Станева:
- И им казах - не, не искам подарък, никакъв подарък не искам, а те - не, не госпожа вие трявба да си го вземете, той е ваш.
След неколкократни опита да обясни, че не й трябва нов апарат, Милка склонява и се подписва, мислейки си, че е гаранционна карта.
Милка Станева:
- И подпишете тук, подпишете там, без да ми обяснява, че това е договор, че нали да го прочета, щото аз с тези очила щях да кажа - трябва да го прочета вкъщи, да видя какво що.
Едва, когато се прибира вкъщи, разбира какво е подписала.
Милка Станева:
- Според тоя договор сега трябва да плащам по 5 лева всеки месец, без да ползвам телефона. Това е един вид изнудване на хората.
За да прекрати договора Милка трябва да плати 120 лева неустойка, колкото са абонаментните й такси за две години. В отговор до "По света и у нас", от мобилния оператор обясниха, че действително има сключен договор, но клиентът е бил надлежно уведомен.
От компанията са категорични, че не допускат и не толерират заблуждаването на клиента или премълчаването на отделни елементи от офертата. За да се избегнат подобни недоразумения, потребителски организации вече поискаха подвеждащата реклама и дребния шрифт в условията на телекомите да се забранят със закон.
Столичната община въвежда зелен билет за градския транспорт от 20 до 22 декември
Поклонението пред тленните останки на Боян Радев ще се състои в понеделник на националния стадион "Васил Левски"
Приключиха консултациите при президента, връчва проучвателен мандат след Нова година
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за плащане на паркинги