Преди четвърт век всяко българско семейство разчиташе на домашно приготвена зимнина, а днес заради забързания начин на живот младите нямат познанията и навиците да я приготвят. Това прави все по-популярни продуктите на малките производители, които...
Преди четвърт век всяко българско семейство разчиташе на домашно приготвена зимнина, а днес заради забързания начин на живот младите нямат познанията и навиците да я приготвят. Това прави все по-популярни продуктите на малките производители, които съхраняват българската традиция в типични храни и продукти.
Производителите също отчитат положителната тенденция за връщане към традиционните храни, които са част от ритуала на българските празници.
Потребителите у нас търсят продуктите на малки български фирми, а когато опитат и харесат нещо конкретно, не забравят вкуса му. Мая и тази година е дошла на панаира в Пловдив, за да си купи розово сладко.
Подкрепата на малките фермерски общности е основен приоритет на ЕС за настоящия програмен период до 2020-та година. В това отношение държавната политика трябва да е насочена и към промотиране на местни български храни на големите международни изложения, защото повечето малки производители нямат средства да участват сами.
Засилен интерес: 2600 кандидати са се явили на конкурс за 400 места в "Гранична полиция"
"Мяра": Липсата на нов бюджет ще се отрази реално на жизнения стандарт у нас според над 60% от българите
Остават в ареста Габриела и Красимир, обвинени за жестоки убийства на животни