ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

 

Цял блок остана без изравнителни сметки за парно

Чете се за: 01:12 мин.
У нас
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      Хората от един блок в столичния квартал "Надежда" съвсем се объркаха в търсене на отговор защо не са получили изравнителните сметки за парно и топла вода от топлинния счетоводител "Бруната". Междувременно срокът за обжалване приключи в края на септември и са започнали да текат наказателни лихви.

      Жителите на блок 215 в "Надежда" до последно очаквали изравнителните сметки и започнали да обикалят институциите едва когато изтекъл и крайният срок за обжалването им. Топлинният счетоводител заявил, че според нова наредба още в края на август са изпратени по "Български пощи". От местния пощенски клон 1220 в "Надежда" обаче твърдели, че такива сметки при тях не са пристигали. Направили запитване и до главния офис.

      "От "Български пощи" пък ми отговориха че са изпратили имейл до фирмата за топлинно счетоводство, за да ги питат дали те са изпратили изравнителните сметки, което за мен е смешно. "Български пощи" с гълъби ли работят? Имат компютри", каза Недялко Найденов.

      "Аз съм възрастна жена, живея сама, нямам компютър и интернет, не разбирам. Как да си проверя сметките, като не са дошли и не знам какво ще ми вземат", оплаква се Диди Пиралкова.

      "Нашето е ходене по мъките. Обаждах се в КЕВР, оттам ми казаха, че с топлинните счетоводители се занимава Министерство на енергетиката. Обадих се там - казаха ми да пусна имейл със сигнал и ще направят проверка. Обадих се и на омбудсмана и те казаха: "Пуснете имейл, ние ще направим проверка", коментира още Недялко Найденов.

      След почти ден обикаляне по институции в търсене на отговор къде са изравнителните сметки на потребителите от "Надежда", в късния следобед от топлинния счетоводител "Бруната" съобщиха, че проблемът ще бъде решен днес.

      "Официалният отговор от пощата е, че сметките са били доставени до въпросните адреси, но и при двата адреса самите входове не са осигурили достъп", каза Милена Василева - пиар на "Бруната".

      "Това, което ние направихме, е да отпечатим нов екземпляр на сметките, да ги пликоваме и те са при нас в офиса. Хората могат да дойдат и да си ги вземат", поясни още Василева.

      Хората от квартал "Надежда" ни благодариха за подкрепата и съобщиха, че от "Бруната" са уточнили, че новата наредба не ги задължава да изпращат писмата препоръчано, а може и като обикновена поща. Ако потребителите изберат препоръчано, трябва сами да платят за това.

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?