Днес светът призовава да не пазаруваме. Международният ден без покупкисе провежда в 36 страни с една единствена цел - имаме ли реална нуждаот всичко, което купуваме? Може да ви звучи прекалено, но само единден без покупки, ще спести 900 милиона найлонови торбички, занаправата на които биха се изразходвали 6 милиарда литра петрол. Далиобаче екосъзнанието на българите е по-силно от промоциите, които низаливат?
Днес светът призовава да не пазаруваме. Международният ден без покупки
се провежда в 36 страни с една единствена цел - имаме ли реална нужда
от всичко, което купуваме? Може да ви звучи прекалено, но само един
ден без покупки, ще спести 900 милиона найлонови торбички, за
направата на които биха се изразходвали 6 милиарда литра петрол. Дали
обаче екосъзнанието на българите е по-силно от промоциите, които ни
заливат?
Събота рано сутрин, а хората вече са на пазар. Явно на българина още
му е трудно да устои на промоциите.
Оказва се, че колкото и да е хубава идеята да спестим енергия и пари,
промоциите, които буквално ни удрят по главата, са по-силни. На запад маркетингови експерти измислят теории, че качеството на стоките пада, за да купуваме по-често. Екоактивисти пък призоват да мислим за бъдещето на планетата. Но на практика навсякъде по света потребителя го интересува само едно. Бананите да са 69 стотинки.
Полет на началника на щаба на либийската армия загуби радиовръзка над Анкара