ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за...
Чете се за: 01:02 мин.
Съдът пусна бившия директор на 138-о училище срещу 5000 лв.
Чете се за: 03:17 мин.
Столичната община въвежда зелен билет за градския...
Чете се за: 00:42 мин.
Увеличиха присъдата на Рангел Бизюрев за убийството на...
Чете се за: 01:30 мин.
Президентът пред "Величие": Необходими са...
Чете се за: 04:20 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Коледа в Интернет

bnt avatar logo от Лора Скорчева
A+ A-
Чете се за: 00:54 мин.
У нас

В навечерието на Коледа, португалската уеб компания "Ексентрик" разпространи в мрежата забавно клипче, наречено „Дигиталната история на Рождество", което показва как би изглеждала историята с раждането на Исус в днешно време.

коледа интернет
В навечерието на Коледа, португалската уеб компания "Ексентрик" разпространи в мрежата забавно клипче, наречено „Дигиталната история на Рождество", което показва как би изглеждала историята с раждането на Исус в днешно време.

Мини филмчето разказва познатата история, чрез използването на най-популярните продукти на "Гугъл", от Gmail до вездесъщия Facebook /Фейсбук/. Клипчето е като продължение на стартиралата преди година от Гугъл тенденция с подобни, така наречени вирусни реклами, да се покаже по разбираем начин как работят различните социални мрежи и нови дигитални продукти.

В "Дигиталната история на Рождество", всичко започва, когато Дева Мария получава SMS от Архангел Гавраил на своя iPhone.

Акцентите от дигиталния свят в историята са на SMS-те, пазаруването онлайн на магаре и придобиването на животни във Фармвил, търсенето на информация за Свети дух в Уикипедия, изпращането на мейли, поръчването в Амазон от мъдрите влъхви на подаръците, които носят на младенеца, натрупването на огромния брой харесвания във Фейсбук след поставянето на статуса за раждането на Христос… изобщо всичко в интернет, което е неизменна част от информационното ни ежедневие.

На екипа от Ексентрик му е отнело 5 седмици да осъществят клипчето от чертожната дъска до пускането му в мрежата. В Португалия, където по принцип са по-скептично настроени към социалните мрежи, има над милион и половина посещения. Вариантите на английски бележат още по- голям интерес за първата седмица в интернет. А до вчера в Ю Тюб е гледано над три милиона пъти

Всичко това е неизбежно в днешния дигитален век. И все пак, по празниците, не пращайте SMS или и-мейл на близките си – обадете им се или ги прегърнете, на живо, а не он-лайн с емотикон. Весела Коледа!

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?