ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за...
Чете се за: 01:02 мин.
Съдът пусна бившия директор на 138-о училище срещу 5000 лв.
Чете се за: 03:17 мин.
Столичната община въвежда зелен билет за градския...
Чете се за: 00:42 мин.
Увеличиха присъдата на Рангел Бизюрев за убийството на...
Чете се за: 01:30 мин.
Президентът пред "Величие": Необходими са...
Чете се за: 04:20 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Пътници недоволни от авиокомпаниите

bnt avatar logo от Ася Методиева
A+ A-
Чете се за: 01:12 мин.
У нас

Коледното пътуване тази година съвсем не е безпрепятствено. Най-активен трафикът ще бъде обаче в следващите часове - последните преди празниците. И тази вечер падна мъгла на летище София.

пътници недоволни авиокомпаниите

Коледното пътуване тази година съвсем не е безпрепятствено. Най-активен трафикът ще бъде обаче в следващите часове - последните преди празниците. И тази вечер падна мъгла на летище София.

Отзвукът обаче от проблемите през последните дни все още оттеква. Недоволството на много българи, останали без подслон и информация по летищата в Лондон, отнесе българският авиопревозвач България Еър. Ася Методиева потърси позицията и на клиентите и на авиокомпанията.

Дъщеря ми прекара 3 дни на летище Хийтроу в Лондон. Без предложение за настаняване в хотел, без осигурени храна и напитки. Такива писма получихме в редакцията на "По света и у нас".

От България Еър опровергаха тази информация.

Янко Георгиев - изпълнителен директор на България Еър:
- България Еър направи абсолютно всичко, което трябваше да направи в такава ситуация.

Бяха раздавани ваучери, храни, напитки, съответната информация на гражданите, присъствие на наши представители по всички европейски летища.

За Лондон - най-кризисното място, изпратихме 2 допълнителни самолета, с които извозихме всички наши пътници.

Вчера на летище София пътниците се оплакваха от липсата на информация за закъсняващите или отменени полети.

Това е бездушие. Погледнете отношението! Пет пъти сме ходили дотам! Вие не можете да си представите за какво отношение става въпрос! Какво питате хората, идете и си заврете микрофона там при тях!

Защо не попитате служителите! Всички стоим. Гладни, жадни, измръзнали.

От ръководството на българския авиопревозвач заявиха, че нямат информация за грубо отношение на свои служители. Междувременно хилядите оплаквания за нарушени права на блокираните по европейските летища пасажери на най-различни компании, предизвикаха реакцията и на ЕК.

Хелан Кирнс, Говорител на ЕК:
- Вицепрезидентът на Комисията е изключително притеснен от хаоса, който се създаде по европейските летища заради снега. Планирането на полети при извънредни ситуации е отговорност на страните-членки, на авиокомпаниите и на летищните власти.

През следващите дни ще организираме среща с представители на европейските летища, за да изясним как трябва да се действа в бъдеще в подобни ситуации.

От комисията определят ситуацията с хилядите блокирани пътници в Европа като недопустима и заявяват, че това не трябва да се случва отново.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?