ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Клиенти готвят протест срещу мобилните оператори

bnt avatar logo от Таня Илиева
A+ A-
Чете се за: 01:11 мин.
У нас

Клиенти на един от мобилните оператори у нас масово се оплакват, че сметките им са надписани.

клиенти готвят протест мобилните оператори

Клиенти на един от мобилните оператори у нас масово се оплакват, че сметките им са надписани.

Пред "По света и у нас" абонати разказаха, че в продължение на четири месеца не са могли да проверят текущите си сметки, а когато са ги получили накуп, фактурите са били значително по-големи суми от обичайното.

В изпратеното ни писмено становище от телекома категорично отрекоха да има умишлено надписване на сметки.

Проблемът със системата на мобилния оператор е от септември, но от компанията са категорични, че това не се отразява на сметките, тъй като потреблението се следи ежедневно. Според клиентите обаче проблем има.

Албена Колчакова: "Моята сметка е 1 400 лева за 5 месеца, като имам сериозни съмнения, че тя е реална, защото ако са вярни и са спазени условията по договора с .... означава, че трябва да съм говорила без да спирам през цялото това време."

Марио Димов: "Получих сметка за последните два месеца, която е платима до 27 януари - 479 лева. По принцип сметките ми са от порядъка на 50 до 70 лева, включително с роуминг, който съм правил през лятото."

От телекома не отричат, че са възможни случаи на погрешно издадени фактури, но всеки клиент може да поиска допълнителна проверка. Ако се установи грешка, фактурата ще бъде коригирана и клиентът ще плати преизчислената сметка.

Искрен Арабаджиев - студент, инициатор на протеста: "Получих фактурата си и аз видях, че е надписана, сбъркана е. И подадох молба за преизчисляване на сметката. Оттогава месец и половина не съм получил отговор."

Tози проблем прави Искрен инициатор на предстоящия протест срещу трите мобилни оператора. Два дни преди да излязат на улицата организаторите запознаха с исканията си омбудсмана на републиката.

Оказва се, че дори и абонатът да потърси съдействие от Комисията за защита на потребителите или КРС, жалбата отново ще се върне при мобилния оператор, а крайният изход е по съдебен ред.

Константин Пенчев - омбудсман на Република България: "Ако някой оспорва своята сметка за 2 лева или за 20 лева, трябва да ходи едва ли не на съд. Много хора едва ли не махват с ръка, едва ли не аз ще загубя много повече време и пари за тези 20 лева."

Затова и омбудсманът е изпратил конкретни препоръки за законодателни промени, които да гарантират правата на потребителите.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?