7% ръст на туризма отчита Пловдив. През 2013 година града са посетили над 14 260 туристи. Гостите обаче намаляват продължителността на престоя си и се задържат под тепетата по-малко от две денонощия. Въпреки това заетостта на хотелската леглова база също...
7% ръст на туризма отчита Пловдив. През 2013 година града са посетили над 14 260 туристи. Гостите обаче намаляват продължителността на престоя си и се задържат под тепетата по-малко от две денонощия. Въпреки това заетостта на хотелската леглова база също отчита леко завишаване от 1%.
Все повече расте интересът на чуждите туристи към пакети, включващи освен посещение на най-интересните забележителности в града, така и културни, бизнес и спортни и събития. Разработването на подобни промоционални туристически продукти за директен маркетинг е залегнало и в 7-годишната стратегия за развитие на сектора в Пловдив до 2020 г.