Да се върнем малко по-назад, няколко години по-назад, когато ти докато беше шеф на Дирекция "Информация" промени облика на емисиите "По света и у нас" - те вече имат един друг по-коментарен елемент.
Да се върнем малко по-назад, няколко години по-назад, когато ти докато беше шеф на Дирекция "Информация" промени облика на емисиите "По света и у нас" - те вече имат един друг по-коментарен елемент. Можеш ли да разкажеш за този един период - кое беше водещото, когато реши да промениш новините? - Мисля, че много нови идеи и сили да убедя екипа, защото аз смятам, че това е една наистина екипна работа и когато нямаш подкрепата на екипа ти - нищо не можеш да промениш сам, но ми даде моя престой в Гърция като кореспондент, защото тогава имах възможност да наблюдавам много новинарски емисии. Да ги сравнявам с нашите новини и да мога да видя, разбира се, и плюсовете, но и минусите на нашата работа. И това, което ми направи тогава впечатление е това, че емисиите се правят по един, по-така да кажа консервативен начин, което няма нищо лошо. Но смятам, че една модерност в правенето на новини и като казвам модерност нямам предвид само декор, разбира се, за което говорим, и опаковка. Ами един различен начин на поднасяне на новините с една друга динамика и със задължителното журналистическото присъствие, което е най-ценно в една новинарска емисия. Заради това емисиите, които винаги се дават за пример са точно тези емисии, в които журналистите имат авторитета да бъдат журналисти. Много исках това, защото аз знам какви професионалисти работят в "По света и у нас". Много исках тези професионалисти да могат да бъдат по-отчетливо представени в новинарската емисия. Смятам, че заедно всички направихме тази промяна с различните новинарски емисии в различните пояси в това, че изнесохме праймтайма, първите новини в по- ранен час, за да можем да бъдем първи и да обобщим деня първи. Сега всички заедно обаче трябва да го направим и в социалните медии, за да можем и там да бъдем първи. Аз се радвам, че ние като телевизия направихме и първите новини в интернет, защото "100 секунди" са отделно уникално съдържание в сайта на телевизията и това трябва да се развива и надгражда.