България ще се рекламира във Viber. Световната комуникационна платформа обяви сътрудничество с българско приложение и Министерството на туризма, за да улесни планирането на пътувания в страната.
Калоян и Виктория си уреждат среща чрез Viber.
Калоян: Хей!
Виктория: Здрасти!
Калоян: Удобно ли ти е довечера в 19:00 ч.?
Виктория: Да, къде?
В този момент Калоян може веднага да изпрати описание на предложената дестинация и карта с точен адрес. Той получава тези данни от платформата "Обичам България", до която Viber осигурява директна връзка.
Атанас Райков - директор "Бизнес развитие", Viber, Централна и Източна Европа: "Само като напише в полето за текста в един чат името "манастир", "ресторант" или "пещера", директно като натисне менюто за чат екстеншън - буквално с две натискания - той може да потърси в тази база данни."
Това означава, че Калоян няма нужда да излиза от разговора във Viber, за да събере и сподели информация за мястото. По данни на комуникационната компания новата функция спестява поне една минута за всяка дестинация, когато планирате пътуване в България.
"По този начин ще се увеличи броя на обектите, които се посещават от туристите в рамките на тяхното посещение, а може би някои хора ще предпочетат България пред някоя друга алтернатива."
Николина Ангелкова - министър на туризма: "Съобразно анализите на Viber до 2022 година ще достигне до 3 милиарда потребители. Новите технологии заемат все по-високо място и са изключително важни при маркетинга, рекламата и планирането на дадена почивка."
Според министър Ангелкова сътрудничеството първоначално ще насърчи вътрешния туризъм, като достигне българските потребители на Viber. До следващото лято добавката трябва да бъде пригодена за използване на общо 13 езика.